På fyllan?!

När jag satt på cyklen på gymmet så kunde jag samtidigt titta på Nyhetsmorgon på TV 4, och där är ju Steffo Törnkvist med som en av programledarna.
Jag måste ju säga det, att han såg ut som att han var på fyllan! Eller så söp han inatt, och var bakis eller nåt....riktigt påsig i hela ansiktet, även om han är brun, för han har säkert festat och golfat i Spanien alldeles nyssens.
Nej, det såg tragiskt ut.
För mycket alkohol gör ju att magen växer och du ser påsig ut under ögonen för det samlas vätska där, och du får dåligt flås och känner dig trött och håglös....har ni fösökt att träna kondition efter att ha festat kvällen innan så vet ni. Och tänk då att dricka varje kväll i veckan....för så såg han ut...

kommentarer
Postat av: Sanna

Hiss eller dissa i min blogg :)

2008-06-13 @ 09:57:15
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0