Positiv tankekraft!!


Det du sänder ut får du trefalt tillbaka!


Så sänder du ut en massa negativ energi så blir livet tungt, eftersom det slår tillbaka.

Försök att låta bli att tänka tankar som: "livet är pest", "det händer aldrig något roligt" eller "jag borde städa, gud vad tråkigt".


Använd istället positiv tankekraft och försök istället att tänka: "livet är kul!, "jag vill städa eftersom det är skitigt och jag vill ha rent omkring mig" eller" idag hände något kul" Min kompis NN ringde" och livet blir genast mycket roligare! Fattar ni?

All positiv energi får du ju också tillbaka, och trefalt! Tänk vad livet kan bli bra!


Så använd er positiva tankekraft och lyft livet!



kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0