Primitiv form av jordbruk!

Vi åkte redan kl. 09.00 imorse, och var framme strax före 10.30, eftersom jag ville slå ett par hinkar innan vi skulle gå ut på banan. Jag ville också hinna med att äta lunch, för jag är en sådan där som måste äta var tredje eller var fjärde timme, annars blir jag inte att leka med!

Vä framme så utforskade vi golfshopen och restaurangen innan vi gick till rangen för att slå på bollar. En underlig hobby , som kallas för golf, man har om man tänker efter, så det är nog lugnast att inte göra det...hrmm..slå på små, vita bollar, slå upp jord, sand och slå inne bland buskar och träd så kvistarna flyger...
En primitiv form av jordbruk kan man säga att jag ägnar mina lediga stunder åt!

Spelet gick sådär, både bra och dåligt, men trevligt hade vi! Nu blev det ju en lång dag, för vi var inte hemma förrän strax före 19.30. Har ätit lite, bytt om till myskläder och ska nu titta lite i tidningarna, för fotbollen är ju inte så intressant längre när Sverige inte är med.

Hur tävlingen den 2/7 kommer att gå....tja...det vet vi ju inte än, beror ju lite på om jag har en bra eller dålig dag vad gäller spelet. Som nybörjare är man ju lite ojämn så att säga. Ibland går det kanonbra och ibland är det katastrof och man vet inte varför eller vilket fel man gör.
Spännande kommer det att bli iallafall, och jag kommer att vara nervös för det är ju första gången jag tävlar.

kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0