Rumpa!

Eftersom jag blev klar tidigare än beräknat i butiken, tog nämligen bara en halvtimme för mig och "Nisse", så gick jag först på en skogspromenad med hundarna och sedan stack jag till gymmet.
Cyklade inte en halvtimme idag som jag brukar, utan bara 5 minuter som en liten uppvärmning, och sedan körde jag ben och rumpa, bröstrygg och axlar.
Körde ju flera övningar för ben och rumpa, så efter passet var jag lite skakig i benen så jag kan nog tänka mig att det blir träningsvärk imorgon.
Jag har tänkt mig till gymmet imorgonbitti också, och då blir det nog cykel en halvtimme först innan jag kör något annat. Tror att det får bli mage och triceps kanske.
Har nu ätit efter passet, kokt potatis, rökt lax och haricortes vertes. Mums!

kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0