Shit happens!

Jag packade ihop och åkte till Märsta redan idag istället för imorgon, för imorgon vill jag gå och träna på gymmet men Gubben tyckte att vi skulle fixa en massa i affären då innan vi öppnar på torsdag. Så då åkte jag på förmiddagen istället så kan jag träna imorgonbitti, och jag ska fixa en del i butiken nu tillsammans med den gamla ägaren "Nisse".

På vägen hit så fick jag ett mess på mobilen, reklam från Telia, och i slutet av det messet så stod det ett nummer man kan ringa om man vill slippa reklam av det slaget så jag gjorde ju det då.
Då var jag tvungen att sitta och lyssna på olika val jag skulle göra och knappa olika nummer på mobilen, det var ganska många, och när jag är i slutet av allt detta så säger en röst: "Ditt nummer är ogiltigt..."!! Då gav jag upp!
Vadå ogiltigt?! Jag betalar ju räkningarna!
Helt obegripligt!

Och så kommer jag fortfarande att få denna j-a reklam......shit!

kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0