"Svensson" bakis idag!

Jag har gått en 45-minuterspromenad med hundarna, och vi hann innan regnet. Skönt att röra på sig lite efter allt ätande igår. Det var lugnt ute kan man säga, knappt en bil ute på vägarna, inga som var ute och gick.
"Svensson" är bakis idag.
De enda som jag såg var ett par småbarnsmammor och deras telingar på en lekplats som jag gick förbi.
När jag kom hem så tog jag bilen och åkte och handla de lite smågrejer. Inne på stora ICA så fick jag en känsla av att Gubben var väldigt sötsugen, så jag köpte smågodis åt honom. Vilke fru va?!
När jag kom hem och klev innanför dörren så frågade jag: "Är du godissugen?" "Ja, jag tänkte nästan ringa dig men jag tänkte att jag nog inte behöver det!", sade han.

Det är nämligen så att jag brukar "känna på mig" saker och han vet det, har lärt sig nu efter alla år;)
Så nu ligger han i soffan och smaskar smågodis och läser tidningen. Själv har jag ätit en lättare lunch, en skiva oxfile´från igår och mycket grönsaker till det. Mums!
Nu blir det lite smågodis för min del också...

kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0