Tekniken!

Tekniken är underbar, om man förstår sig på den vill säga! Ett gott skratt kan man också få av den, eller rättare sagt ett riktigt asgarv!


Jag är ju ganska ny på det här med att blogga, och är ingen hejare på datorer...Det jag kan har jag lärt mig av dottern, som är en riktig "datanörd" och väldigt duktig, och av några korta kurser på mitt gamla jobb. Sen har jag ju "klickat" omkring med varierat resultat*fniss*...som många andra det vet jag...


För drygt en vecka sen fick jag ett erbjudande på mejlen, från en Anne-Marie Carlsson, om att joina Netlog...fattade nada! Gick in på Netlog, fanns ju såklart en länk i mejlet, men fattade ju inte något mer för det. Det jag kunde läsa ut av vem det var som hade bjudit in mig var ett smeknamn "kickelikickan", och då tänkte jag att jag känner ju en Kickan...hmm..kan hon heta Anne-Marie också?..Var lite osäker på det, men jag mejlade henne och frågade.

Fick svar igår som löd så här: "Ja jag fattar inget heller! Fick mejl av en kompis med en inbjudan och så tröck jag på en knapp(jag och datorer!) och så hade helt plötsligt alla i min mejllista fått en inbjudan...släng det."
Haha!

Visst är det underbart med tekniken? Den lever sitt eget liv på något sätt, allt kan ju hända!



kommentarer
Postat av: Alicia

Hejsan!:D Du får jättegärna ta en titt på min blogg, som handlar om allt mellan himmel och jord, men framför allt smink, fotografering och kläder. Låter det vanligt? I'll do it my way!

Lämna en kommentar :-)



Ha en bra dag, kram alicia!

2008-06-24 @ 23:42:36
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0