Till gymmet imorgon!

Vi har ju jobbat långdag i butiken idag, haft öppet från 09.00-19.00, och är nu lite trött....känner mig som en gammal ängel som stapplar fram.

Är trött efter en lång arbetsdag, och middag här blev bara fil och äggsmörgås. jag var inte så hungrig...jo, det är sant!*skratt* För på eftermiddagen vid tretiden var jag så himla hungrig att jag åkte till korvmojjen och köpte en tunnbrödsrulle med grillad korv och räksallad, och sedan så höll jag mig mätt hela eftermiddagen. Inte så nyttigt, men mättande!*fniss*

Tänker nu stänga ner datorn och skutta i sängen, så jag är pigg imorgon för då ska jag till gymmet på morgonen innan jobbet! Skönt ska det bli!


Godnatt bloggers!


kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0