Träningsredskap!

Jag sade ju att jag har några redskap för hemmaträning, som jag använder när jag är här hemma och inte kan gå på gym.




Här är min träningscykel som står i dotterns gamla rum framför en liten extra-tv. Passar på att titta lite på tv när jag cyklar, tiden går fortare då.




Hantlar och en av mina yogamattor.
Yoga är kanon! Du formar kroppen på ett skonsamt sätt och du får lugn och ro i sinnet.
Meditation i rörelse kan man säga!
jag vill ju att det ska vara en svettig form av yoga, så därför gillar jag poweryoga! För er som inte har provat så är yoga mycket jobbigare än vad gemene man kan tro. Det är inte så att man bara sitter med benen i kors och andas och mumlar mantran! Finns ju sådana yogaformer också, men poweryoga är inte en sådan!

kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0