Träningsvärken blir värre och värre!! Treo kanske..?

Jag struntade i att åka till gymmet, för jag har träningsvärk från igår och den blir värre och värre. Och jag vill inte ha mer träningsvärk imorgon och på onsdag!  Hmmm...kanske skulle ta en treo? Hjälper det mot träningsvärk?
Imorgon ska jag ju nämligen golfa med syrran, och sedan sova över hos henne för vi ska tävla i golf på onsdagen. Hela dagen! Ska upp tidigt då, och hon bor nära golfbanan i sin stad där tävlingen går, därför sover jag där.
Vi ska spela 36 hål på onsdag, med lunchuppehåll, och det är två olika spelformer. De 18 första hålen blir bästboll, och de 18 sista blir foursome.

Imorgon spelar vi 18 hål som träning inför tävlingen.
Jag kommer att vara väldigt nervös på onsdag, för jag har aldrig tävlat förut, har ju precis klarat av 36 i handicap....

kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0