Två boenden!

Vi har ju två boenden, ett hus härhemma, och en lägenhet i stockholmstrakten. Vi långpendlar och ligger borta halva veckor, eller ja...brukar bli lite mer än halva veckor. Bor ju i lägenheten när vi jobbar i klädbutiken, som är öppen torsdag, fredag och lördag och när vi har stängt på lördag så åker vi ju hem till huset igen. 20 mil enkel resa....
Bör jar att bli lite jobbigt och drygt nu, men det är tänkt att det ska lösa sig under sommaren, så till hösten ska vi bo på ett ställe och det ser jag naturligtvis fram emot!

kommentarer
Postat av: JONNA

Det låter helt okej ändå:) Vad har du för hund?

ja, jag vet inte vad det är.. Det kommer som kyliga vindar här inne så jag fryser ett tag, fast inte blåser då men.. ja, ungefär så!:)

Tack, detsamma. Ta hand om dig, hoppas det löser sig nu så du slipper pendlingen, låter jobbigt i längden :/

2008-06-21 @ 08:51:20
URL: http://thisney.blogg.se/
Postat av: TantMaria tittar in!

Vi har två stycken papilloner, en är dotterns men hon pluggar på universitet i England just nu.

Ja, de är jobbigt i längden, men jag hoppas att det löser sig snart.

2008-06-21 @ 12:02:24
URL: http://mariasbalkong.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0