URKKK!!!

När jag skulle laga mat så tyckte jag att spisen såg väldigt flottig ut!

Det är ju så att jag åkte till lägenheten en dag tidigare än Maken, och nu är jag hemma själv för han är kvar där. Han ska nämligen åka till Finland med "Nisse" imorgon och köpa upp MÅNGA kappor och jackor på både dam-och herr sidan till hösten och vintern. Skulle tippa att bara kappor blir ca 300 st....vi handlar stora mängder!


Tillbaka till flottiga spisen! Jag hamnade visst på ett stickspår...

Maken har stekt pommes frites till middag! URK! han kan äta vad som helst när han är hungrig, och jag vet att han tycker att pommes är gott! Han kan äta dem med bara ketchup!! Och det är vad han har gjort!

Det behöver jag inte vara en Einstain för att se......


kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0