Väsentligheterna först!

Jag är själv hemma sedan igår eftermiddag, för Gubben åkte till lägenheten i Stockholmstrakten, för idag ska han på en liten inköpsresa. Han ska beställa vårjackor till vår 2009...det gäller att vara ute i god tid!
Vi har ju affären öppen bara på torsdag, för på midsommaraftonen och midsommardagen är det ju inte så många som är sugna på att handla kläder. På midsommaraftonen dansar ju folk runt stången, hoppar säck, spelar kubb och äter nubbe och dricker sill! På midsommardagen så är de bakis.....då vill de INTE prova kläder.

Jag har sovit dåligt inatt, lade mig ju ganska sent för att vara jag och har drömt om bloggdesign....ändrade ju här på bloggen igår och jag kommer väl att fortsätta lite idag och då och då. Det tar ju lite tid för mig som är ovan...väldigt ovan om sanningen ska fram.

Men nu är det först väsentligheter: Frukost! Och kaffe!

kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0